Για άλλη μια φορά ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ μίλησε δημοσίως με παρρησία για όσα τεκταίνονται εις βάρος της Ορθοδόξου Εκκλησίας εκ μέρους της Ελληνικής Πολιτείας.
Σε συνέντευξή του που παρεχώρησε στην εφημερίδα «Δημοκρατία» αναφέρθηκε στις δύο πρόσφατες αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, οι οποίες ακύρωσαν τις υπουργικές αποφάσεις του πρώην υπουργού Παιδείας κ. Φίλη για τη διδασκαλία των Θρησκευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Ο Σεβασμιώτατος, υπογραμμίζοντας ότι η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας έχει να κάνει με την υπεράσπιση της δημοκρατίας, ισονομίας και συνταγματικής τάξεως, καταφέρθηκε εναντίον των δύο τελευταίων υπουργών Παιδείας, οι οποίοι «με τον τρόπο που νομοθετούν για το μάθημα των Θρησκευτικών των Ορθοδόξων Ελληνοπαίδων» διαπράττουν αδικία εις βάρος της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Αναγνωρίζουν δηλαδή «το έννομο δικαίωμα των Ρωμαιοκαθολικών, των Μουσουλμάνων και των Εβραίων Ελληνοπαίδων να απολαμβάνουν ένα ομολογιακό μάθημα, το οποίο συντάσσουν οι θρησκευτικές ηγεσίες τους (…) με καθοδηγητές και διδασκάλους που επιλέγουν προσεκτικά», τη στιγμή που για τους Ορθοδόξους δεν αναγνωρίζουν τέτοιο δικαίωμα.
«Δεν μπορεί η ίδια η Πολιτεία να μεταχειρίζεται διαφορετικά τους πολίτες της όταν ανήκουν στις μειοψηφίες, και με διακρίσεις εις βάρος τους τους πολίτες όταν ανήκουν στην πλειοψηφία», τόνισε ο Σεβασμιώτατος και παράλληλα φανέρωσε τον απώτατο σκοπό της νέας μεθοδολογίας διδασκαλίας των Θρησκευτικών στο σχολείο: «Επέρχεται μοιραία και αναπόδραστα μια σύγχυση, την οποία επιδιώκουν ασφαλώς όλοι αυτοί που συνέταξαν αυτά τα άθλια προγράμματα, για να οδηγηθεί το παιδί στην εκκοσμίκευση, στον συγκρητισμό και στην αθεΐα». Και κατέληξε: «Καταστρατηγούν τα δικαιώματα των Ορθοδόξων Ελλήνων και φέρονται στην Ορθόδοξη Εκκλησία με εμπάθεια, μίσος και κακότητα».
Η φωνή του Σεβασμιωτάτου κ. Σεραφείμ διερμηνεύει και απηχεί όλων των υγιώς σκεπτομένων τις θέσεις. Απορούμε πως είναι δυνατόν μια λεγόμενη δημοκρατική παράταξη, η οποία τώρα κυβερνά τον τόπο, να αγνοεί βασικά δικαιώματα της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού. Με τις μεθοδεύσεις της αυτές μας οδηγεί να σκεφθούμε: Μήπως μόνο επίχρισμα δημοκρατίας φέρει, και στην πραγματικότητα πρόκειται για αυτό που ο Μίκης Θεοδωράκης στο γιγαντιαίο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία ονόμασε «αριστερόστροφο φασισμό»;