Ι.Μ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ: Το Γραφείο επί των Αιρεσέων και των Παραθρησκειων της Ιεράς Μητρόπολη Πειραιώς εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την “ειρηνικότητα” της θρησκείας του Ισλάμ και μέσα από “διδαχές” του κορανίου εξηγεί γιατί τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα μεταφράζουν κάποιοι.
Πολύς θόρυβος και θύελλα αντιδράσεων ξέσπασε πρόσφατα στην μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης και στη γείτονα Τουρκία, εξ’ αιτίας κάποιων δηλώσεων του Μακ. Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. κ. Ιερωνύμου σχετικά με την φύση του Ισλάμ.
Ο Μακαριώτατος σε τηλεοπτική εκπομπή, που αφορούσε τον εορτασμό των 200 χρόνων της Εθνικής μας παλιγγενεσίας, δήλωσε μεταξύ άλλων με ξεκάθαρο και ευθαρσή τρόπο, ότι: «Το Ισλάμ, οι πολίτες του, δεν είναι θρησκεία, είναι πολιτικό κόμμα, είναι πολιτική επιδίωξη και είναι οι άνθρωποι του πολέμου, οι άνθρωποι της εξαπλώσεως, αυτό είναι χαρακτηριστικό του Ισλάμ, το λέει και η διδασκαλία του Μωάμεθ». Πιστεύουμε, ότι με όσα είπε ο Μακαριώτατος, ούτε υπερέβαλε, ούτε παραποίησε την αλήθεια, όπως έσπευσαν να δηλώσουν οι Μουφτήδες της Θράκης. Ούτε επίσης πρόκειται για παράλογες, αβάσιμες και συκοφαντικές δηλώσεις, όπως ισχυρίσθηκε ο τουρκικός τύπος και το τουρκικό Υπουργείο Εξωτερικών. Αντίθετα παρουσίασε την φρικτή, γύρω από την φύση του Ισλάμ, πραγματικότητα.
Μια πραγματικότητα, που και το Γραφείο μας σε σειρά άρθρων και επιστολών στο παρελθόν παρουσίασε με αναντίρρητα επιχειρήματα και με βάση τα φρικώδη διδάγματα του Κορανίου, και της Χαντίθ, (παράδοσης), η οποία αποτελεί το «δεύτερο στήριγμα» του Ισλάμ. Μια πραγματικότητα, που το υπόδουλο γένος μας εβίωσε πάνω στην πράξη επί σειρά 400 χρόνων δουλείας, της πιο φρικτής και απάνθρωπης δουλείας, που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα.
Στην παρούσα ανακοίνωσή μας δεν θα ασχοληθούμε με τις αντιδράσεις της τουρκικής κυβέρνησης και του τουρκικού τύπου, οι οποίοι παίρνοντας αφορμή από τις δηλώσεις του Μακαριωτάτου, εξέφρασαν για μια ακόμη φορά την προαιώνια εχθρότητα, την οποία τρέφουν για την πατρίδα μας, το λαό μας και την ελληνορθόδοξη παράδοσή μας.
Θα περιοριστούμε να σχολιάσουμε την ανακοίνωση των Μουφτήδων της Θράκης, οι οποίοι ενώ με καύχηση ονομάζουν εαυτούς Έλληνες πολίτες, ωστόσο τα λεγόμενά τους βρίσκονται σε πλήρη εναρμόνιση, (πως μπορούσε να γίνει αλλιώς;), με τις δηλώσεις των εχθρών της Ελλάδος Τούρκων.
Παραθέτουμε την ανακοίνωσή τους: «Βαθιά λύπη μας προκάλεσαν οι χθεσινές δηλώσεις του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος, κ. Ιερωνύμου, σε τηλεοπτική εκπομπή σχετικά με τη φύση του Ισλάμ και το χαρακτήρα των πιστών μουσουλμάνων. Η εικόνα που περιέγραψε ο Μακαριώτατος για τη θρησκεία μας δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα της χώρας μας και προσβάλλει το θρησκευτικό μας αίσθημα. Οι ακρότητες ορισμένων που στο όνομα του Ισλάμ έχουν διαπράξει καταδικαστέες πράξεις, έχουν συμβεί σε άλλες χώρες και τις έχουμε αποδοκιμάσει πρώτοι εμείς ακριβώς γιατί είναι ενάντιες στο Ιερό Κοράνι και προσβάλλουν την πίστη μας.
Οι Μουσουλμάνοι της Θράκης, των οποίων ηγούμαστε πνευματικά, σεβόμαστε απολύτως το νόμο, έχουμε υπερασπιστεί την πατρίδα μας στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο – όπως όλοι οι Έλληνες πολίτες – και ούτε ένας από εμάς δεν συμμετείχε ποτέ σε καμία πράξη βίαιου χαρακτήρα. Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό ότι όλες οι Κυβερνήσεις της πατρίδας μας, αλλά και οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες της Θράκης μιλούν πάντοτε για εμάς με σεβασμό, αναδεικνύοντας το γεγονός ότι οι μουσουλμάνοι της Θράκης αποτελούμε ένα ευρωπαϊκό πρότυπο συμβάλλοντας καθοριστικά στην πολύ όμορφη εικόνα ενός τόπου, όπου ακούγεται και η καμπάνα και ο μουεζίνης. Είμαστε υπερήφανοι για την πίστη μας, είμαστε υπερήφανοι για τον τρόπο που συνεισφέρουμε ώστε η Θράκη να είναι ένα πρότυπο συνύπαρξης και συνεργασίας, είμαστε υπερήφανοι για την πατρίδα μας και το γεγονός ότι σέβεται απολύτως τη θρησκευτική μας πίστη, είμαστε υπερήφανοι γιατί οι μουσουλμάνοι της Θράκης δίνουν το καλό παράδειγμα σε όλη την Ευρώπη
. Οι άστοχες δηλώσεις του Μακαριώτατου, στις οποίες αρνούμαστε να δούμε κακές προθέσεις, δεν απεικονίζουν την πραγματικότητα της Θράκης και, δυστυχώς, χρησιμοποιούνται ήδη από όσους επιδιώκουν τη διχόνοια και το θρησκευτικό μίσος στην περιοχή μας. Ο Αλλάχ να ευλογεί και να κάνει αποδέκτες όλες τις προσευχές και τις καλές πράξεις μας.
Ο Τοποτηρητής Μουφτής Ξάνθης Μπιλάλ Καραχαλήλ. Ο Τοποτηρητής Μουφτής Διδυμοτείχου Χαμζά Οσμάν».
Συμφωνούμε απόλυτα, ότι οι συμπολίτες μας μουσουλμάνοι της Δυτικής Θράκης είναι φιλήσυχοι άνθρωποι, ζουν αρμονικά και ειρηνικά με τους Χριστιανούς της περιοχής και ότι πράγματι δεν έχει αναφερθεί κανένα σοβαρό επεισόδιο θρησκευτικής αντιπαράθεσης.
Συμφωνούμε ότι η αρμονική συμβίωση Χριστιανών και Μουσουλμάνων στη Δυτική Θράκη αποτελεί μοναδικό φαινόμενο, σπάνια εξαίρεση, στην ιστορία του Ισλάμ. Και τούτο διότι η δική τους κοινότητα ζει και ευημερεί, χάρις στην προστασία που απολαμβάνει από τις εκάστοτε Ελληνικές Κυβερνήσεις, οι οποίες εφαρμόζουν την ισονομία και όλες τις προβλέψεις της συνθήκης της Λωζάννης. Αλλά και χάρις στον έμπρακτο σεβασμό που δείχνει η Εκκλησία μας απέναντι στις αρχές της θρησκευτικής ελευθερίας των Ελλήνων πολιτών, όπως ακριβώς προβλέπονται από το σύνταγμα της χώρας μας.
Ωστόσο οι Μουφτήδες δεν έκαναν τον κόπο να μας εξηγήσουν, γιατί δεν συμβαίνει το ίδιο και με τους Χριστιανούς που ζουν σε πολλά ισλαμικά κράτη και σ’ αυτήν ακόμη την γειτονική Τουρκία. Δεν έκαναν τον κόπο να μας εξηγήσουν, (για παράδειγμα), που οφείλεται και τι μπορεί να εσήμαινε εκείνο το αλησμόνητο «πογκρόμ», που έζησε ο ελληνικός χριστιανικός πληθυσμός της Κωνσταντινούπολης το 1955; Πως εξηγείται εκείνος ο φοβερός διωγμός, που εξαπέλυσε ο φανατισμένος οθωμανικός όχλος εναντίον της ελληνικής μειονότητος, (με τις ευλογίες της τότε τουρκικής κυβέρνησης Μεντερές), με τις πρωτοφανείς σε έκταση λεηλασίες, βανδαλισμούς και καταστροφές ελληνικών περιουσιών, ελληνικών εμπορικών καταστημάτων και ιδιαιτέρως Ιερών Ναών; Πρόκειται για ένα «πογκρόμ», που θα μείνει στην ιστορία ως τα επαίσχυντα «Σεπτεμβριανά του 1955», που είχαν ως αποτέλεσμα την απαρχή της προοδευτικής μειώσεως του ελληνικού πληθυσμού της Πόλης, η οποία, από τις 350.000 Ελλήνων που είχε το 1922, σήμερα αριθμεί σε λιγότερους από 2.500.
Διαμαρτύρονται οι Μουφτήδες ότι «οι ακρότητες ορισμένων που στο όνομα του Ισλάμ έχουν διαπράξει καταδικαστέες πράξεις…είναι ενάντιες στο Ιερό Κοράνι και προσβάλλουν την πίστη μας». Οι αρχαίοι Λατίνοι έλεγαν «scripta manet» (=τα γραπτά μένουν και ομιλούν). Όταν ανατρέξει κανείς στα «ιερά» Κείμενα του Ισλάμ, στο Κοράνιο, την Χαντίθ, αλλά και στην ιστορία του, διαπιστώνει περίτρανα ότι ο Μακαριώτατος ακριβολογούσε, όταν χαρακτήριζε το Ισλάμ ως μια εγκόσμια οργάνωση με επεκτατικές βλέψεις, που βαρύνεται με αναρίθμητα εγκλήματα στη διαχρονική του πορεία.
Τα φρικώδη διδάγματα του Κορανίου περί του ιερού πολέμου, (τζιχάντ), και τα αιματοβαμμένα κεφάλαια της ιστορίας του Ισλάμ είναι οι αψευδείς μάρτυρες, ότι πράγματι το Ισλάμ είναι μια θρησκεία, που νομοθετεί ως δόγμα πίστεως την ωμή βία για την κατάκτηση και καταστροφή όσων δεν υποτάσσονται σ’ αυτό. Πρόκειται για μια Θρησκεία με κεκαλυμμένο «θεό» τον αιμοδιψή και εγκληματία εωσφόρο, όπως έχει καταδείξει ο Σεβ. Μητροπολίτης μας στο προσφάτως κυκλοφορηθέν πόνημά του: «Το απόλυτο υπαρξιακό ερώτημα. Υπάρχει Θεός; Ποιος είμαι;», που αναρτάται στην ιστοσελίδα imp.gr της Ιεράς Μητροπόλεως μας.
Για να μη φανεί ότι υπερβάλλουμε, παραθέτουμε ένα απόσπασμα από επιστολή του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Σεραφείμ, που απέστειλε προ ετών σε κάποιον μουσουλμάνο ονόματι Αχμάντ Ελντίν, διπλωματούχου της ισλαμικής θεολογίας: «Κάνετε λόγο για ‘ορθόδοξο Ισλάμ’ και για ‘ψευτο-Τζιχάντ των τρομοκρατών και εξτρεμιστών’. Σας βολεύει βέβαια αυτή η θέση, όπου παρουσιάζετε το Τζιχάντ σαν κάτι ξένο προς την θρησκευτική διδασκαλία των μουσουλμάνων.
Ωστόσο η διδασκαλία περί ιερού πολέμου, η ορθότερα περί ωμής βίας και ολοκληρωτικής εξαφανίσεως των απίστων, (μη μουσουλμάνων), αποτελεί δόγμα πίστεως, που πρέπει να δονεί και να συνέχει την ψυχή του κάθε αληθινού μουσουλμάνου. Πάμπολλα είναι τα αποσπάσματα του Κορανίου, που μιλούν ξεκάθαρα και απερίφραστα περί του Τζιχάντ, για τα οποία προσποιείστε άγνοια, προφανώς διότι δεν έχετε το θάρρος να τα παραθέσετε. Τα αποσπάσματα αυτά κάνουν τον μη μουσουλμάνο αναγνώστη να ανατριχιάζει και ταυτόχρονα να βεβαιώνεται, ότι δεν υπάρχει περιθώριο ειρηνικής συμβιώσεως, (όπως αφελώς νομίζουν οι θιασώτες του Διαθρησκειακού Οικουμενισμού), με τους πιστούς του Μωάμεθ, οι οποίοι οφείλουν κατ’ επιταγήν του Αλλάχ να διεξάγουν συνεχή και ολομέτωπο αγώνα για την παγκόσμια επικράτηση του Ισλάμ. Είναι σημαντικό να τονιστεί, ότι κατά το Κοράνιο ο φόνος των απίστων δεν είναι έργο των μουσουλμάνων, αλλά προέρχεται ουσιαστικά από τον ίδιο τον Αλλάχ, ο οποίος ευλογεί τον αγώνα των πιστών του. Πράγμα που δείχνει, ότι ο Μωάμεθ φρόντισε να δώσει στο φρικτό αμάρτημα του φόνου θεολογική κατοχύρωση, ώστε οι πιστοί του Αλλάχ να επιδίδονται στα εγκλήματά τους με ήσυχη τη συνείδησή τους, χωρίς αναστολές.
Παραθέτουμε στη συνέχεια ορισμένα από τα πολλά αποσπάσματα του Κορανίου, τα οποία επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές: ‘Ω προφήτη! Παρότρυνε τους πιστούς στον πόλεμο. Αν υπάρχουν είκοσι από σας που υπομονετικά επιμένουν, θα νικήσουν διακόσιους και αν από σας είναι εκατό, θα νικήσουν χίλιους από τους απίστους…’ (Σούρα 8, εδαφ.65).
‘Ο Αλλάχ δεν συγχωρεί, όποιον λατρεύει συνέταιρο μ’ Αυτόν’ (Σούρα 4, εδαφ.48). Αφού ο Αλλάχ δεν συγχωρεί εκείνους που πιστεύουν σε άλλο Θεό, τι πρέπει να κάμουν οι πιστοί του; Ασφαλώς να εξοντώσουν όσους λατρεύουν ‘συνεταίρους’ του Αλλάχ! ‘Και να πολεμάτε για χάρη του Αλλάχ όσους σας πολεμούν, αλλά μην ξεπερνάτε τα όρια, γιατί ο Αλλάχ δεν αγαπά τους παραβάτες’ (Σούρα 2,εδαφ.190). ‘Φονεύετέ τους, όπου τους βρίσκετε και διώξτε τους, από κει που σας εδίωξαν [….] Αν όμως σας πολεμήσουν, σκοτώστε τους. Τέτοια είναι η τιμωρία των απίστων’ (Σούρα 2,εδαφ.191). ‘
Αν όμως σταματήσουν, τότε βέβαια, ο Αλλάχ είναι πολυεπιεικής, πολυεύσπλαχνος’ (Σούρα 2,εδαφ.192). ‘Πολεμάτε τους ώσπου να μην σας καταδιώξουν στην ειδωλολατρία και να υπερισχύσει η Πίστη στον Αλλάχ. Αν όμως σταματήσουν τη δράση τους, τότε να μην κάνετε πόλεμο παρά ενάντια στους άδικους’ (Σούρα 2,εδαφ.193). ‘Και όταν οι απαγορευμένοι μήνες έχουν περάσει, τότε (πολεμάτε και) σκοτώνετε τους ειδωλολάτρες, οπουδήποτε κι αν τους βρείτε, και συλλάβετέ τους και πολιορκείστε τους και στήστε τους παγίδες με κάθε (πολεμικό) στρατήγημα. Αν όμως μετανιώσουν και διατηρήσουν την τακτική προσευχή κι εφαρμόσουν (τακτική) ελεημοσύνη, τότε αφήστε τους ελεύθερους. Γιατί ο Αλλάχ είναι πολυεύσπλαχνος, πολυεπιεικής’ (Σούρα 9,εδαφ.5).
Τι σημαίνουν όλα αυτά; Ασφαλώς εξόντωση των ‘απίστων’ και τίποτε λιγότερο! Ότι οι ‘άπιστοι’, ως άξιοι θανάτου (!) δεν έχουν δικαίωμα ζωής και άρα ούτε ως ανθρώπινα όντα πρέπει να λογίζονται. ‘Πολυεπιεικής’ είναι ο Αλλάχ, μόνον όταν υποταχθούν οι ‘άπιστοι’ στο Ισλάμ! Αν όλα αυτά δεν είναι σκέτος φασισμός, τότε τι είναι; Αυτή αγαπητέ μου είναι η αλήθεια, εκτός και αν δεν πιστεύετε στο Κοράνιο! Αλλά μήπως δεν είδαμε να εφαρμόζεται στην πράξη μέχρι και σήμερα η φρικτή και απάνθρωπη αυτή διδασκαλία του Ισλάμ;
Η ανθρωπότητα βιώνει σήμερα τη φρίκη της γενοκτονίας χριστιανικών πληθυσμών στις χώρες της Μέσης Ανατολής και Βορείου Αφρικής, (για την οποία γενοκτονία παραδόξως δεν τολμήσατε να πείτε ούτε λέξη), από τους φανατικούς Τζιχαντιστές του ISIS, διότι αυτό είναι το θέλημα του Αλλάχ! Αλλά αν αυτό είναι το θέλημα του Αλλάχ, τότε ο Αλλάχ δεν είναι ο αληθινός Θεός, αλλά κάτι άλλο!». Ασφαλώς ο διάβολος ο αληθής «θεός» του Γνωστικισμού.
Νομίζουμε ότι ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας έδωσε όλα εκείνα τα στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν ότι το Ισλάμ δεν έχει καμιά σχέση με το έλεος, την αγάπη, την ανοχή, την συμπόνια, την ειρηνική συνύπαρξη, τον σεβασμό της ανθρώπινης ζωής και αξιοπρέπειας. Είναι απόλυτα ταυτισμένο με την υποταγή, δήθεν στον Αλλάχ, στην ουσία όμως, στην εγκόσμια ισλαμική εξουσία. Μόνον ο Χριστιανισμός διδάσκει το «όστις θέλει οπίσω μου ακολουθείν» (Μαρκ.8.34), σε αντίθεση με το Ισλάμ που εξωθεί στην επιβολή του Μουσουλμανισμού δια της βίας, ακόμη και του φόνου, αφού, «Ο Αλλάχ δεν συγχωρεί, όποιον λατρεύει συνέταιρο μ’ Αυτόν» (Σούρα 4, εδαφ.48)!
Το ότι η μουσουλμανική μειονότητα της Δυτικής Θράκης ζει αρμονικά με την χριστιανική κοινότητα, και επομένως διαφοροποιείται από το παγκόσμιο Ισλάμ, υπάρχουν κάποιες εξηγήσεις. Πρώτη εξήγηση είναι, ότι αποτελεί μειονότητα στο Χριστιανικό Ελληνικό Κράτος και δεν «την παίρνει» να εφαρμόζει με ακρίβεια τα κορανικά παραγγέλματα. Δεύτερη, ότι η ελληνορθόδοξη κουλτούρα έχει επιδράσει στους Μουσουλμάνους της Θράκης λόγω της μακροχρόνιας συμβίωσης με τους Χριστιανούς. Τρίτη, ότι οι Μουσουλμάνοι της Θράκης είναι φιλειρηνικοί, διότι δεν είναι συνεπείς Μουσουλμάνοι, αφού δεν τηρούν με ακρίβεια τα σαφέστατα παραγγέλματα του Κορανίου. Και τέλος διότι οι Χριστιανοί δείχνουν σ’ αυτούς τα αγνά χριστιανικά τους αισθήματα, τα οποία απορρέουν από την Χριστιανική διδασκαλία περί του σεβασμού του κάθε ανθρωπίνου προσώπου.
Όμως ο φιλειρηνισμός δεν ορίζεται μόνον με την μη άσκηση βίας, αλλά και με την σαφή καταδίκη της. Δεν έχουμε δυστυχώς από τους Μουφτήδες σαφείς και κατηγορηματικές καταδίκες πράξεων βίας από φανατικούς Τζιχαντιστές εναντίον Χριστιανών, που διαπράττονται σε άλλες χώρες, όπως φερ’ ειπείν στη Συρία. Δεν είδαμε πουθενά να αποδοκιμάζουν τις ισλαμικές εγκληματικές φρικαλεότητες πιστών του Ισλάμ εναντίον αθώων ανθρώπων στο όνομα του «θεού» τους στη Νιγηρία από τους συνεπείς ισλαμιστές της Μπόκο – Χαράμ, οι οποίοι σφάζουν ανηλεώς, καίνε ζωντανούς τους Χριστιανούς και αρπάζουν τις γυναίκες και τις κοπέλες για ερωτικές σκλάβες. Σήμερα στις Ισλαμικές χώρες, ο θρησκευτικός νόμος Σαρία χρησιμοποιείται σαν βάση νομιμοποίησης του αποκεφαλισμού τόσο από τα επίσημα κράτη όσον και από τους πιστούς του Ισλάμ. Στην Σαουδική Αραβία τα τελευταία 20 χρόνια έχουν αποκεφαλισθή περί τα 2.000 άτομα δημόσια με τα πλήθη να παρακολουθούν το φρικτό θέαμα, και να επευφημούν και να χειροκροτούν. Το γνωστό Αλ-Αζχάρ, μία από τις ύπατες αρχές του σουνιτικού Ισλάμ στην Αίγυπτο χαρακτήρισε την καρατόμηση των 21 Αιγυπτίων κοπτών απλώς ως μία «βάρβαρη» πράξη, χωρίς βεβαίως να αποδοκιμάσει τα «ιερά κίνητρα» των εκτελεστών που εδράζονται στο ισλαμικό κοσμοείδωλο. Δεν είδαμε καμιά διαμαρτυρία τους ενάντια στους διωγμούς των χριστιανών στο Ιράν, το Ιράκ και το Πακιστάν. Δεν είδαμε να διαμαρτύρονται για την παντελή απαγόρευση λειτουργίας χριστιανικών ναών και την άσκηση, έστω και ιδιωτικής λατρείας στη Σαουδική Αραβία, στο Ιράν, στο Μπαγκλαντές, στη Σομαλία, στο Σουδάν και αλλού. Δεν διαμαρτυρήθηκαν για την απαγόρευση εορτασμού των Χριστουγέννων στην Ινδονησία. Σας ρωτάμε, κύριοι Μουφτήδες: Όλοι αυτοί που αναφέραμε παρά πάνω ανήκουν στην κατηγορία «ορισμένων που στο όνομα του Ισλάμ έχουν διαπράξει καταδικαστέες πράξεις», όπως ισχυρίζεσθε, ή μήπως αποτελούν το σύνολο του Ισλάμ και μόνο εσείς αποτελείτε μια αμελητέα μειοψηφία, που διαφοροποιείστε από το επίσημο και παγκόσμιο Ισλάμ; Αφού λοιπόν η μεγάλη πλειοψηφία του Ισλάμ εφαρμόζει με ακρίβεια το Κοράνιο και συμπεριφέρεται με εχθρότητα και βία στους μη Μουσουλμάνους και δη προς τους Χριστιανούς, αυτό σημαίνει ότι σίγουρα εσείς δεν εφαρμόζετε πιστά το Κοράνιο και τη Χαντίθ!
Θέλετε να αυτοπροσδιορίζεσθε ως έλληνες και δεν έχουμε λόγο να το αρνηθούμε. Θα περιμέναμε όμως, τουλάχιστον από εσάς τους μορφωμένους Μουσουλμάνους, οι οποίοι γνωρίζετε ιστορία, να αναγνωρίσετε και αποδοκιμάσετε τα μυριάδες εγκλήματα των Μουσουλμάνων Οθωμανών στα τετρακόσια χρόνια, (και πεντακόσια για την Βόρειο Ελλάδα), της πιο κτηνώδους δουλείας που έχει γνωρίσει ποτέ η ανθρωπότητα. Όμως δεν έχουμε δει κάτι τέτοιο ποτέ! Δεν είδαμε να διαμαρτυρηθείτε για την διάκριση μεταξύ Χριστιανών και Μουσουλμάνων πολιτών στα χρόνια της δουλείας. Οι μεν πρώτοι εστερούντο και των πλέον στοιχειωδών δικαιωμάτων, σε αντίθεση με τους δεύτερους, οι οποίοι απολάμβαναν όλα τα δικαιώματα της ελευθερίας και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
Εφέτος εορτάζουμε τα 200 χρόνια από την εθνική μας ανεξαρτησία, η οποία είναι αποτέλεσμα ενός τιτάνιου αγώνα των υποδούλων Ορθοδόξων Χριστιανών ενάντια στην πανίσχυρη τότε Οθωμανική Αυτοκρατορία. Μπορούν να μας αποδείξουν οι κ. Μουφτήδες, ότι σ’ αυτόν τον αγώνα συνέβαλλαν, έστω και ελάχιστα, κάποιοι Μουσουλμάνοι; Τι μπορούν να μας πουν για τις ανελέητες σφαγές του φανατισμένου Μουσουλμανικού όχλου κατά των εξεγερμένων Χριστιανών, που απαιτούσαν το αυτονόητο αγαθό της πολιτικής και θρησκευτικής ελευθερίας, που δικαιούται να έχει και να απολαμβάνει κάθε άνθρωπος που ζεί σ’ αυτόν τον πλανήτη;
Τι έχουν να μας πουν για τους χιλιάδες Νεομάρτυρες, οι οποίοι βρήκαν τραγικό μαρτυρικό θάνατο για να μην αρνηθούν την χριστιανική τους πίστη; Αυτή είναι η ανεκτικότητα και ο σεβασμός της ετερότητας από το «φιλειρηνικό» Ισλάμ; Τους ρωτάμε ευθέως: Θα γιορτάσουν μαζί με όλο τον Χριστιανικό Ελληνικό πληθυσμό τη μεγάλη επέτειο; Και αν ναι, τι θα γιορτάσουν; Μήπως τις σφαγές των ομοπίστων τους κατά των αγωνιστών της ελευθερίας;
Περαίνοντας, παρακαλούμε τους λαλίστατους Μουφτήδες, να είναι ακριβείς και αντικειμενικοί στις ανακοινώσεις τους. Να παρουσιάζουν την αλήθεια των πραγμάτων σφαιρικά, από όλες τις πλευρές και όχι μονομερώς. Στην ανακοίνωσή τους θέλησαν, για λόγους αυτονόητους προφανώς, να παρουσιάσουν τη μια πλευρά της Μουσουλμανικής μειονότητος της Δυτικής Θράκης, αποσιωπώντας όμως, ή μάλλον διαστρέφοντας την φρικτή πραγματικότητα περί του Ισλάμ, όπως αποδείξαμε προηγουμένως.
Φέτος, που εορτάζουμε την επέτειο των 200 ετών της εθνικής μας παλιγγενεσίας, είναι μια θαυμάσια ευκαιρία γι’ αυτούς, λόγω και της θεσμικής τους θέσεως, να προχωρήσουν, αν μη τι άλλο, τουλάχιστον σε μια επίσημη διακήρυξη καταδίκης της ισλαμικής θηριωδίας και των φρικτών εγκλημάτων των ομοπίστων προγόνων τους, Μουσουλμάνων, απέναντι στους ένδοξους προγόνους μας, καθ’ όλη τη διάρκεια της Οθωμανικής δουλείας. Περιμένουμε!