Στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας βρέθηκε στις 7 Ιουνίου 2016, το απόγευμα ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος πλαισιούμενος από τους συνοδούς του Ιερείς Παν/το Αρχιμανδρίτη κ. Αρκάδιο Ραζνύ, Πρωτ/ρο κ. Δημήτριο Στεργιόπουλο και τους διακόνους του, προκειμένου να χοροστατήσει στον πανηγυρικό Εσπερινό του πολιούχου της Κωμοπόλεως Αγίου Θεοδώρου του Στρατηλάτου, του οποίου την ανακομιδή των Ι. Λειψάνων εορτάσαμε.
Στον Εσπερινό συμμετείχαν οι π. Ιωσήφ Δρόσος, από την Ι. Μονή Παναγίας Κατακεκρυμμένης της Ι. Μ. Αργολίδος, ο π. Γρηγόριος Σελιανίτης εκ της Εξαρχίας της Πάτμου, οι εφημέριοι του Ι. Ναού π. Παναγιώτης Αντωνόπουλος και π. Ρωμανός Φωκάκης καθώς και ο π. Νικόλαος Αδάμ και οι Ιερομ. π. Πρόδρομος Αντωνίου και Ιεροδιακ. π. Λογγίνος Αρχόντης, αδελφοί της Ι. Μονής Αναστάσεως Χριστού Λουτρακίου.
Επίσης, παρέστησαν ο βουλευτής Κορινθίας κ. Χρίστος Δήμας, ο Δήμαρχος Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων, κ. Γεώργιος Γκιώνης, η Αντιδήμαρχος επί των Οικονομικών του ιδίου Δήμου κ. Μαρία Πρωτοπαππά, Δημοτικοί Σύμβουλοι, ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Γεώργιος Πετρίτσης, ο Διοικητής του Α.Τ. Λουτρακίου κ. Ευάγγελος Πιπέρης και ο Λιμενάρχης των Αγ. Θεοδώρων Ανθυποπλοίαρχος κ. Ευάγγελος Κοκολογιαννάκης.
Στο πύρινο κήρυγμα του ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας αναφέρθηκε στο πάντοτε Καινό μήνυμα της Αναστάσεως του Σωτήρος και πως αυτό το κοσμοϊστορικό γεγονός διατρανώνεται ανά τους αιώνες. Εξαίσιο παράδειγμα της πίστεως σε αυτό το γεγονός υπήρξε ο Άγιος Θεόδωρος ο Στρατηλάτης, ο οποίος βασανίστηκε σκληρά προκειμένου να παύσει να πιστεύει στον Αναστάντα Κύριο μας και να θυσιάσει στα ψεύτικα είδωλα.
Ο Σεβ. Μητροπολίτης μας αναφέρθηκε συνειρμικά και στους σύγχρονους αρνητές της Αναστάσεως του Σωτήρος μας, οι οποίοι προσπαθούν με διάφορους τρόπους να αποπροσανατολίσουν τους Χριστιανούς απομακρύνοντας τους από το Φως της Αναστάσεως του Χριστού και βυθίζοντάς τους στο σκοτάδι της αθεΐας ή των ψεύτικων θεών. Εξ αφορμής μάλιστα της διοργάνωσης των «Νεμέων Αγώνων», που αγωνίζονται να τους αναβιώσουν όχι μόνο κάποιοι νεοπαγανιστές αλλά η ίδια η Πολιτεία (!), διευκρίνισε ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα με τον εορτασμό του γεγονότος, που και άξιο προβολής είναι και ιστορική σημασία αναμφισβήτητα έχει, αλλά με την θρησκευτική συσχέτιση, που επιδιώκουν οι επιτήδειοι να κάνουν, με την ανοχή και την σύμπραξη της Πολιτείας, φέρνοντας στο προσκήνιο τον Δωδεκαθεϊσμό, την ειδωλολατρία, τον νεοπαγανισμό και τον σύγχρονο, έως μανίας, ρατσιστικό αντιχριστιανισμό. Συσχέτισε δε, αυτή την πράξη με την αντίστοιχη του Πολιτιστικού Συλλόγου του Πραθίου, που έχει το θράσος να κάνει μήνυση στην Εκκλησία και την Μητρόπολη για να διεκδικήσει απ’ αυτήν την διαχείριση της ομώνυμης Ι. Μονής της Παναγίας, ως τάχα αρχαιολογικού χώρου.
Ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας ολοκλήρωσε την ομιλία του με το ρητορικό ερώτημα προς το πολυπληθές εκκλησίασμα, «εμείς πιστεύουμε στην Ανάσταση ή όχι;» κάνοντας ταυτόχρονα και την διαπίστωση ότι όσοι πιστεύουμε στον Αναστάντα Κύριο μας δεν έχουμε να φοβόμαστε τίποτα και κανέναν.
Ευθύς αμέσως ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας λειτούργησε στην Ι. Αγρυπνία επί τη αποδόσει του Πάσχα στον Ι. Μητροπολιτικό Παρεκκλήσιο της Αγίας Φωτεινής της Σαμαρείτιδος, πλαισιούμενος από τους π. Αρκάδιο Ραζνύ, π. Αθανάσιο Πέζο, π. Πέτρο Τζέκο και τους διακόνους του.
Στον λόγο του, λίγο πριν την απόλυση, αναφέρθηκε στην ταύτιση του Θαβωρίου Φωτός και του Φωτός της Αναστάσεως, το οποίο πηγάζει από το Πανάγιο και Ζωηφόρο Τάφο του Κυρίου μας και φωτίζει ολόκληρη την Οικουμένη.
Αναφέρθηκε στις παραδόσεις του λαού μας, που κρατά το Άγιο Φως άσβεστο στο σπίτι του καθ’ όλη την διάρκεια της Πασχαλινής περιόδου, ως ευλογία, και κατέληξε ευχόμενος στους αγρυπνίσαντες πιστούς, όπως το ανέσπερο Φως της Αναστάσεως φωτίζει ολόκληρη την ύπαρξή τους και την Πατρίδα μας που τόσο πολύ το έχει ανάγκη.