Όψιμα ο καθηγητής Μάριος Μπέγζος αναρωτήθηκε τι χρώμα γυαλιά φορούσε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, όταν διάβαζε το επίμαχο πρόγραμμα σπουδών για τα θρησκευτικά.
Δεν είχαμε όλοι το ίδιο ερώτημα για τον Αρχιεπίσκοπο, όταν ο Αθηναίος Φιλόσοφος και Θεολόγος, ορίστηκε το 2009 Διευθυντής του Διορθοδόξου Κέντρου της Εκκλησίας της Ελλάδος. Δεν ακούσαμε τις Κασσάνδρες που έφερναν τότε την καταστροφή. Αλλά ούτε τολμήσαμε να αναρωτηθούμε αν ήταν σωστή επιλογή ή ένα λάθος της Εκκλησιαστικής διοικήσεως, εκείνος ο διορισμός.
Βέβαια ο καθηγητής Συγκριτικής Φιλοσοφίας της Θρησκείας και ποτέ κοσμήτωρ της Θεολογικής Σχολής, -δεν ολοκλήρωσε την δεύτερη θητεία του- καρφώνοντας την ΔΙΣ, δεν μας λέει ότι αυτή ήταν που τον διόρισε με παχυλό επιμίσθιο το 2009.
Σε εκπομπή της Ρίκας Βαγιάννη, το μεσημέρι της Μεγάλης Δευτέρας 29 Μαρτίου 2010 στην ΕΤ-1 ο εν λόγω καθηγητής, τακτικός συνομιλητής των δημοσιογράφων και κατ΄ επιβολή και αυτών του Ραδιοφώνου της Εκκλησίας, είπε άρρητα ρήματα κατά του Χριστού. Το βίντεο αυτό αποσύρθηκε, αφού άρχισε μια καταιγίδα δημοσιεύσεων κατά του Μπέγζου. Όμως τα όσα είπε έμειναν.
Σε ένα αντιχριστιανικό ιστολόγιο με αφορμή αυτή την συνέντευξη, διαβάζουμε: Λέει λοιπόν ο επιφανής καθηγητής θεολογίας ότι, είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν ο Χριστός υπήρξε ιστορικά, αλλά αυτό δεν έχει σημασία! Δεν ενδιαφέρει η ιστορική ύπαρξη αλλά η πίστη… Κάτι το οποίο αποδεικνύεται, επιβάλλεται κιόλας. Αν η ύπαρξη του Χριστού αποδεικνυόταν μαθηματικώς – ιστορικώς, θα ήταν υποχρεωτική για τους ανθρώπους, ενώ τώρα είναι στη διάθεση των ανθρώπων. Δεν είναι υποχρεωτική, είναι μόνο δεσμευτική».
Λοιδορώντας ο ιστολόγος γράφει «Τα ίδια ισχύουν με την Κοκκινοσκουφίτσα και τον Παπουτσωμένο Γάτο! Μέχρι που θα φωτιστούν τα παιδιά και θα κατανοήσουν την αλήθεια. Καλά, οι χριστιανοί που είναι μεγάλα παιδιά, αργούν λίγο περισσότερο να φωτιστούν, ιδίως αν έχουν και μισθολογική σχέση με την πίστη τους».
«Το μάθημα των Θρησκευτικών πρέπει να διδάσκει θρησκείες και είναι υποχρεωμένο να ανταποκριθεί στις καινούργιες ανάγκες της πολυθρησκευτικής πλέον ελληνικής κοινωνίας», λέει ο καθηγητής. Χωρίς όμως να προεκτείνει τον λόγο του στο που θα οδηγήσει 9χρονα παιδιά ο θρησκευτικός συγκρητισμός.
Προσαρτημένος στο άρμα του καίσαρος της παγκοσμιοποίησης υποστηρίζει πως «η Παιδεία είναι ένα προνομιακό πεδίο συναινετικής πολιτικής και κάθε πλευρά πρέπει να καταβάλει την προσπάθειά της και καμία πλευρά δεν έχει καθαρά χέρια». Δηλαδή βρώμικα χέρια των πλήρωναν ως διευθυντή στην Μονή Πεντέλης και εξίσου βρώμικα τον πληρώνουν ως καθηγητή στο ΕΚΠΑ.
Καθαρός από ρύπου ο ίδιος, σε ρόλο Ιούδα προδίδει τον ευεργέτη του, Αρχιεπίσκοπο. «Ομολογεί» για τους λόγους αντίδρασης του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, σχετικά με το μάθημα των θρησκευτικών, πριν ίσως επιστέψει τα τριάντα αργύρια ό,τι «είναι θέμα εξουσίας στη γνωστή διαμάχη θεοκρατίας- δημοκρατίας».
Αναλαμβάνοντας δε συνήγορος του Υπουργού παιδείας υποστηρίζει ότι «δεν θα θέλαμε να γίνει η Ελλάδα, Ιράν ή Σαουδική Αραβία».
Συνοπτικός
Ακούστε τη συνέντευξη εδώ
Πηγή: poimin.gr