You are currently viewing Ο Κύπρου Χρυσόστομος στην τελετή Βράβευσης του 11ου Μαθητικού Διαγωνισμού

Ο Κύπρου Χρυσόστομος στην τελετή Βράβευσης του 11ου Μαθητικού Διαγωνισμού

  • Reading time:1 mins read

Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2018 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Κέντρου του Ιδρύματος Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ΄ η Τελετή Βράβευσης των μαθητών, που διακρίθηκαν στον 11ο Παγκύπριο Μαθητικό Διαγωνισμό.
Οπως αναφέρει ανακοίνωση της Αρχιεπισκοπής: «Ως γνωστό, ο διαγωνισμός αυτός προκηρύχθηκε από την Ιερά Αρχιεπισκοπή Κύπρου, σε συνεργασία και με το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού και διεξήχθη σε όλα τα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης.

Θέμα του Διαγωνισμού, για τον Γυμνασιακό Κύκλο ήταν: «Η συμβολή του μαθήματος των Θρησκευτικών στη διαμόρφωση του χαρακτήρα των νέων» και για τον Λυκειακό Κύκλο: «Ψυχαγωγία- αγωγή ψυχής ή αγωγή προς κατανάλωση;».

Η εκδήλωση ξεκίνησε με εκκλησιαστικούς ύμνους από την χορωδία της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κύπρου «Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός», ενώ χαιρετισμό απηύθυναν τόσο ο Υπουργός Παιδείας κ. Κώστας Χαμπιαούρης όσο και ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Κύπρου κ.κ. Χρυσόστομος.

Η βράβευση των μαθητών έγινε από την Α.Μ. τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου κ.κ. Χρυσόστομο, τον Υπουργό Παιδείας και Επιθεωρητές Θρησκευτικών Μαθημάτων του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου.

Στην Τελετή Βράβευσης παρέστησαν, επίσης, Διευθυντές των σχολείων, γονείς και εκπαιδευτικοί.

Στο χαιρετισμό του ο Μακαριώτατος αναφέρθηκε εκτενώς αφενός στην αξία του μαθήματος των θρησκευτικών και την επίδραση που το μάθημα ασκεί στην υγιή δόμηση της προσωπικότητας και του χαρακτήρα των μαθητών του γυμνασιακού κύκλου, και αφετέρου στο ζήτημα της χρήσης του ελεύθερου χρόνου των παιδιών λυκειακού κυρίως κύκλου. Κοινός σκοπός, κατέληξε ο Μακαριώτατος, είναι οι νέοι να προβληματιστούν και να αναγνωρίσουν τη σπουδαιότητα βίωσης του κατά Χριστόν ήθους στη ζωή τους είτε μέσω του μαθήματος των θρησκευτικών είτε μέσω της χρήσης του ελεύθερού τους χρόνου.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αναγνώστηκαν από τους διακριθέντες μαθητές και μαθήτριες, αποσπάσματα από τα βραβευμένα δοκίμιά τους.

Ο διαγωνισμός χωριζόταν σε τρεις κατηγορίες: την έκθεση ιδεών, την εικαστική δημιουργία και τη δημιουργία ενημερωτικών μέσων.

Οι βραβευθείσες εικαστικές δημιουργίες είχαν εκτεθεί σε ειδικό μέρος της αίθουσας.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μουσικό επίλογο από το Μουσικό Λύκειο Λευκωσίας».