Τυγχάνει “ειδικής μεταχείρισης” αφού ο αδελφός του υπήρξε υποψήφιος ευρωβουλευτής με την Ν.Δ
Γράφει ο Βασίλης Χήτος
“Θα μου κ… τα …” αυτές είναι ορισμένες από τις ανήκουστες εκφράσεις, παπά με ράσα που προκαλεί και “σκανδαλίζει πιστούς στη Θεσπρωτία και που τυγχάνει “ειδικής μεταχείρισης” αφού ο αδελφός του υπήρξε υποψήφιος ευρωβουλευτής με την Ν.Δ, κάτω μάλιστα από τις ευλογίες του τότε προέδρου της Αντώνη Σαμαρά.Ο ιερέας που έχει συνολικά εννέα αδέλφια, απομακρύνθηκε ήδη από δυο ενορίες, κατέληξε όμως για κακή τύχη των κατοίκων σ’ ένα αναπτυσσόμενο χωριό, που αποτελεί πλέον προάστιο της Ηγουμενίτσας. Πρόσφατα μάλιστα προκλήθηκε και λεκτικό επεισόδιο με ηλικιωμένο κάτοικο του χωριού, που…
καταλόγισε στον παπά την “… απώλεια της κολυμπήθρας μέσα από το ιερό”.Οι πιστοί της ενορίας είναι έξω φρενών με την “ανάρμοστη” συμπεριφορά του ιερέα και με επιστολή τους, προς τον Μητροπολίτη κ.κ Τίτο ζητούν την απομάκρυνσή του “προκειμένου να αποχωρήσει ο Ιερέας με τον πλέον ήρεμο και ανώδυνο τρόπο, προκειμένου να διατηρηθεί η κοινωνική συνοχή του χωριού και να γυρίσουν οι πιστοί στο χώρο της εκκλησίας του χωριού μας οι οποίοι έχουν αποχωρήσει εξαιτίας της συμπεριφοράς του” .Οι αντιδράσεις των κατοίκων όμως πέφτουν στο κενό καθώς ο υπέργηρος Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Παραμυθιάς και Πάργας, αντιμετωπίζει εδώ και καιρό σοβαρά προβλήματα υγείας. Μάλιστα ανήμερα του δεκαπενταύγουστου, όπως αποκαλύπτει η Freddo, ο πρόεδρος του χωριού Θωμάς Σπυρίδης, ζήτησε την παρέμβαση του τοπικού [με τη Ν.Δ] βουλευτή Βασίλη Γιόγακα και έσπευσαν από την Ηγουμενίτσα, την ίδια ημέρα να συναντήσουν σε θρησκευτική εκδήλωση στο Γηρομέρι Φιλιατών τον Μητροπολίτη. Στην κατ’ ιδίαν συνάντηση ο κ.κ Τίτος, έδειξε κατανόηση αλλά χωρίς ουσιαστικά “δεσμεύσεις”..! Στην Freddo, μίλησε εξοργισμένος ο πρόεδρος της κοινότητας Θωμάς Σπυρίδης ο όποίος και μας ανέφερε πως: “Κρατάω τους κατοίκους με τα … δόντια, κάποιοι θέλουν να τον διώξουν ακόμη και δια της βίας. Στην ενορία μας έχουν σταματήσει ακόμη και τα μυστήρια [γάμοι, βαπτίσεις], δεν πατάει κανείς το πόδι του. “Τρεις και ο κούκος” ακόμη και τον δεκαπενταύγουστο. Αυτός ο παπάς είναι επικίνδυνο να υπάρχει στο χωριό, πρέπει φύγει από εδώ, θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα …”
Οι κάτοικοι μάλιστα στην επιστολή τους κάνουν λόγο για “απρεπή συμπεριφορά του ιερεά προς τους κατοίκους, ενάντια στα χρηστά ήθη και στην ηθική του Χριστιανισμού” ενώ παραθέτουν και ορισμένα περιστατικά που έγιναν το τελευταίο εξάμηνο. Συγκεκριμένα:
1) Στο καφενείο του χωρίου μας γίναμε μάρτυρες ενός αποτρόπαιου « θεάματος» από εκφράσεις του Ιερέα για εμάς όπως «Τουρκόσποροι και Αλβανοτσάμηδες».
2) Κατά τη διάρκεια τέλεσης των μυστηρίων στην Εκκλησία από πλευράς του εκφράζονται βωμολοχίες όταν επικρατεί συνωστισμός ή φασαρία ,
3) Άσεμνες χειρονομίες και εκφράσεις χυδαίες σε κατοίκους του χωριού μας χωρίς λόγο και αιτία ,
4) Αποπομπή του ψάλτη μας επειδή λόγω της εργασίας του πήγε αργά στην Εκκλησία και πολλά άλλα γεγονότα . Η παράθεση των ως άνω γεγονότων αποκαλύπτει με τον πλέον γλαφυρό και ενδεικτικό τρόπο ότι έχει χαθεί η Συνοχή και η Κοινωνική Γαλήνη στο χωρίο μας” .
Οι κάτοικοι μάλιστα, κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου λέγοντας πώς:
“Αποτελεί μονόδρομο η αποχώρηση του ως άνω Ιερέα από το χωριό μας διότι φοβόμαστε ότι θα γίνουμε μάρτυρες έντονων διαμαρτυριών και γεγονότων που δεν αρμόζουν σε μια ευνομούμενη και δημοκρατική κοινωνία”.Την επιστολή υπογράφουν εκατόν πενήντα κάτοικοι.