Ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ρόδου με αγωγή περί αναγνώρισης ακυρότητας διαθήκης και συγκεκριμένα πλαστογράφησης διαθήκης υπέβαλε μιας υπήκοος Σουηδίας κατά ιερέα σε ακριτικό νησί της ζώνης ευθύνης τη Περιφερειακής Ενότητας Ρόδου! Όπως εκθέτει η ενάγουσα, την 28η Απριλίου 2020 απεβίωσε στο νοσοκομείο της Ρόδου ο αείμνηστος πατριός της, σε ηλικία 74 ετών.
Ο πατριός της έπασχε από καρκίνο του πνεύμονα και νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Ρόδου από τις αρχές Απριλίου. Είχε λοίμωξη αναπνευστικού και ο οργανισμός του δεν άντεξε, γεγονός που τον οδήγησε γρήγορα σε αναπνευστική ανεπάρκεια. Ήταν ταλαιπωρημένος από την επάρατη νόσο, σωματικά και ψυχικά για μεγάλο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με την εφημερίδα «Δημοκρατική» της Ρόδου.
Πριν μπει στο νοσοκομείο για τελευταία φορά, όπως αναφέρει στην αγωγή της, της είπε: «Να ξέρεις, έχω αφήσει τα κλειδιά του σπιτιού μας στον παπά –(…)» , τον εναγόμενο δηλαδή.
Ο πατριός της, παντρεύτηκε την μητέρα της το έτος 1973 και κατοικούσαν αρχικά όλοι μαζί στην Σουηδία κάποια χρόνια, μετά όμως όταν μεγάλωσε, έφυγαν για να μείνουν στην Ρόδο και αργότερα εγκαταστάθηκαν μόνιμα στο ακριτικό νησί και έχτισαν το σπίτι τους, το 2006. Η μητέρα της είχε μάλιστα βαπτιστεί Χριστιανή Ορθόδοξη.
Η αγάπη που έτρεφε ο ένας για τον άλλον ήταν μοναδική, σπάνια και ήταν από τα πιο αγαπημένα ζευγάρια που ήξερε, πλασμένοι ο ένας για τον άλλον. Έζησαν μαζί αγαπημένοι και ενωμένοι ώσπου εκείνη απεβίωσε τον Νοέμβριο του 2012 σε ηλικία 74 ετών και ο τάφος της είναι στο ακριτικό νησί.
Ο πατριός της, όπως εκθέτει η ενάγουσα, ήταν σαν πατέρας για εκείνη.
Της φέρθηκε με απέραντη στοργή, της έδειξε πατρική αγάπη και φροντίδα. Λάτρευε την μητέρα της και εκείνη περισσότερο. Τα παιδιά της, τα είχε σαν εγγόνια του. Πατέρα τον αποκαλούσε. Περνούσαν όλα τα καλοκαίρια μαζί στο σπίτι τους, οικογενειακά μαζί με τα παιδιά της και τις θείες της τις αδερφές της μητέρας της. Δεν απέκτησαν μαζί παιδιά ο πατριός της και η μητέρα της, έζησαν όμως μια ζωή μαζί γεμάτη από ευτυχία.
Το έτος 2012 και συγκεκριμένα στις 9 Αυγούστου ο πατριός της μετέβη σε συμβολαιογράφο και κατέθεσε σε εκείνη σφραγισμένο λευκό φάκελο με την από 23 Οκτωβρίου 2011 ιδιόγραφη διαθήκη του στην οποία δήλωσε ότι μετά τον θάνατό του, αφήνει μοναδικούς του κληρονόμους την σύζυγό του και την κόρη της συζύγου του σε όλη του την κληρονομιαία περιουσία, κατά ποσοστό 1/2 εξ αδιαιρέτου έκαστης.
Η ανωτέρω ιδιόγραφη διαθήκη του πατριού της, δημοσιεύθηκε από την συμβολαιογράφο στις 29 Ιουλίου 2020 σε δημόσια συνεδρίαση του Ειρηνοδικείου Ρόδου.
Ενόσω ζούσε μάλιστα δεν είχε αφήσει ποτέ να εννοηθεί, ότι η ακίνητη και κινητή αυτή περιουσία του θα διατίθετο σε οποιονδήποτε τρίτο.
Στις 3 Αυγούστου 2020, όπως εκθέτει η ενάγουσα, με έκπληξή της, έλαβε γνώση από το αρμόδιο τμήμα Διαθηκών του Ειρηνοδικείου Ρόδου, δυνάμει πιστοποιητικού περί μη δημοσίευσης διαθήκης, ότι υπάρχει και έτερη διαθήκη πλην της ανωτέρω, δημοσιευμένη και μεταγενέστερη από αυτή του πατριού της και συγκεκριμένα η από 9 Μαρτίου 2020 ιδιόγραφη διαθήκη του με την οποία εγκαθιστούσε κληρονόμο του μοναδικό τον εναγόμενο ιερέα σε όλη την κινητή και ακίνητη περιουσία του.
Μάλιστα είχε γραφεί η εν λόγω διαθήκη σε έντυπο υπεύθυνης δήλωσης, ένα μήνα περίπου πριν πεθάνει στο νοσοκομείο.
Η ως άνω αυτή ιδιόγραφη διαθήκη με κληρονόμο τον εναγόμενο, δημοσιεύτηκε στις 7 Ιουλίου 2020 σε δημόσια συνεδρίαση του Ειρηνοδικείου Ρόδου.
Η ενάγουσα αναφέρει ότι η έκπληξή της ήταν ακόμη μεγαλύτερη, καθώς από απλή και μόνο επισκόπηση της ιδιόγραφης διαθήκης του πατριού της κατάλαβε ότι η υπογραφή του και τα γράμματα της διαθήκης και όλο το κείμενο της διαθήκης δεν είχαν καμία σχέση με τα γράμματα του πατριού της διότι δεν ήταν αυτός ο γραφικός του χαρακτήρας τον οποίο, γνώριζε άριστα.
Ανέθεσε προς επιστημονική επιβεβαίωση της πεποίθησής της, σε ειδικό δικαστικό γραφολόγο γραφολογική διερεύνηση της από 9 Μαρτίου 2020 φερόμενης ως ιδιόγραφης διαθήκης του αποβιώσαντος πατριού της.
Όπως υποστηρίζει, μετά την ανάλυση και τη σύγκριση των προσκομιζόμενων από εκείνη εγγράφων και των γραφών κατέληξε εν συντομία στο πόρισμα ότι η ιδιόγραφη διαθήκη, στο έντυπο της υπεύθυνης δήλωσης δεν έχει γραφεί και δεν έχει υπογραφεί από το χέρι του πατριού της, αλλά από άλλο άτομο.
Υποστηρίζει ακόμη ότι λίγο καιρό μετά τον θάνατο του πατριού της ενώ πενθούσαν το χαμό του ακόμη, έμαθε από φίλους και γείτονες, ότι στο σπίτι τους, έχει μπει ο εναγόμενος και άλλαξε κλειδαριά.
Διατείνεται πως ο εναγόμενος διέδιδε στην κλειστή κοινωνία του νησιού ότι του χάρισε ο πατριός της το σπίτι. Στην πόρτα εισόδου του σπιτιού είχε τοποθετήσει ο εναγόμενος ένα σημείωμα, με το όνομα του δικηγόρου του και το τηλέφωνο του για πληροφορίες, διότι, όπως υποστηρίζει, ουδέποτε ήρθε σε διάλογο μαζί του.
Πληροφορήθηκε η δικηγόρος της από το δικηγόρο του εναγόμενου, ότι ο εναγόμενος ιερέας κληρονόμησε το σπίτι του πατριού της, με μια διαθήκη η οποία συνετάχθη, όπως της είπε, στην Μητρόπολη της Ρόδου και ότι επρόκειτο να δημοσιευτεί από το Ειρηνοδικείο Ρόδου.
Στην υπό κρίση περίπτωση βέβαια, η «ιδιόγραφη» διαθήκη του προαναφερόμενου πατριού της, όπως ισχυρίζεται, σε όλη της την έκταση, δεν έχει γραφεί κατά περιεχόμενο και υπογραφεί ιδιοχείρως από τον πατριό της.
Ισχυρίζεται ακόμη ότι ο εναγόμενος διαδίδει ότι θα πωλήσει την οικία του πατριού της, την οικογενειακή της εστία δηλαδή.
Η Σουηδέζα αναφέρει πως σκοπεύει να προσφύγει άμεσα ενώπιον και των Ποινικών Δικαστηρίων, ασκώντας κάθε νόμιμο της δικαίωμα.
Παράλληλα, πραγματοποίησε έρευνα στο Κτηματολόγιο, όπου διαπίστωσε ότι ακόμη και μέχρι σήμερα η διαθήκη δεν έχει κηρυχτεί κυρία. Το ακίνητο του πατριού της, στο οποίο διέμενε και είχε την πλήρη κυριότητα κατά ποσοστό 100%, το οποίο φέρεται να κληροδότησε στον εναγόμενο δυνάμει της ιδιόγραφης διαθήκης του, έχει αντικειμενική αξία 29.446,20 ευρώ ενώ η εμπορική του αξία λόγω θέσης και περιοχής υπερβαίνει τις 200.000 ευρώ.
Την υπόθεση χειρίζονται οι δικηγόροι κκ Παναγιώτα Νούση και Μεταξία Ψουρόγιαννη.
Μέχρι στιγμής δεν είχαμε αντίδραση από την Μητρόπολη Ρόδου και μάλιστα από τον Μητροπολίτη κ. Κύριλλο. Είναι απαράδεκτο ωστόσο σε μια εποχή που τα πάντα αμφισβητούνται ή το χειρότερο η Εκκλησία δέχεται κριτική και διώξεις να υπάρχουν ιερείς που θέλουν να καθίστανται πρωταγωνιστές σε οικογενειακές δικεκδικήσεις και να κινδυνεύουν να κατηγορηθούν ως πλαστογράφοι!
ΠΗΓΗ: Με πληροφορίες από το Newpost.gr