You are currently viewing Η πρωτοβουλία του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου και του Σεβ. Φθιώτιδος Συμεών για τον Κουφοντίνα  πριν την έκκληση – πρόκληση της  ΕΦ.ΣΥΝ

Η πρωτοβουλία του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου και του Σεβ. Φθιώτιδος Συμεών για τον Κουφοντίνα πριν την έκκληση – πρόκληση της ΕΦ.ΣΥΝ

  • Reading time:1 mins read
Του Σωτήρη Μ. Τζούμα 

 

Κάποιοι άνθρωποι με πολύ θράσος προσπαθούν να εμπλέξουν την Εκκλησία και  τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο στην απόφαση του Δημήτρης Κουφοντίνα να κάνει απεργία πείνας διαμαρτυρόμενος γιατί δεν μεταφέρεται στις φυλακές Κορυδαλλού μετά την ολοκλήρωση της θητείας  του σε αγροτικές φυλακές.
Δεν είναι βέβαια δικό μας θέμα το τι απαιτεί από  την Ελληνική Πολιτεία  ο κ. Κουφοντίνας.
Ωστόσο δεν μπορούμε να μην κάνουμε κάποιες αναπόφευκτες συγκρίσεις.
 Υπάρχουν πολλοί φυλακισμένοι για «μικρά» αδικήματα, οι οποίοι εκτίουν την ποινή της φυλάκισής τους όπου τους ορίζουν οι υπεύθυνες δικαστικές ή πολιτικές αρχές.
Και πάνε φυσικά αδιαμαρτύρητα!
Και μιλάμε πολλές φορές για οικογενειάρχες λ.χ. που φυλακίζονται απλώς για οικονομικούς λόγους. Η εύλογη απορία μας είναι γιατί ένας πολυϊσοβίτης, καταδικασμένος τελεσίδικα για 11 φόνους να απαιτεί τον τόπο φυλάκισής του και μάλιστα να κάνει απεργία πείνας με κίνδυνο να χάσει τη ζωή του. Και μάλιστα όλα αυτά σε μια εποχή που η χώρα μας διέρχεται με πολλές δυσκολίες την πανδημία του κορονοϊού;
Και πώς είναι δυνατόν κάποιοι δεδηλωμένοι υβριστές και αντίθετοι με την Εκκλησία- άθεοι και αντίχριστοι- θυμήθηκαν τώρα την πίστη και το χρέος της Εκκλησίας; Και ποιοί είναι αυτοί που θα μας πουν τί πρέπει και τί δεν πρέπει να κάνει η Εκκλησία και ο Αρχιεπίσκοπος;
 Και για ποιον Θεό  ομιλούν και ποιον Θεό επικαλούνται αφού ούτε ο κ. Κουφοντίνας ούτε οι όμοιοί του πιστεύουν στο Θεό;
 Ένας που πιστεύει και φοβάται τον Θεό, δεν θα τολμούσε να αφαιρέσει ανθρώπινη ζωή και μάλιστα 11 φορές.
 Από πότε οι συντάκτες του σχετικού άρθρου στην ΕΦ.ΣΥΝ.  που προκαλούν τον Μακαριώτατο και την νοημοσύνη μας με τα επιχειρήματα που αραδιάζουν πιστεύουν αυτοί σε Θεό; Γιατί επικαλούνται τον Θεό και τις πνευματική του παρακαταθήκη  όταν άλλες φορές Τον υβρίζουν και τον διακωμωδούν;
Εν πάσει όμως περιπτώσει, η Εκκλησία έστω και υβριζόμενη κάνει το καθήκον Της. Και το κάνει σιωπηλά, ταπεινά. Χωρίς υποδείξεις.
Δεν το διατυμπανίζει. Δεν το διαλαλεί! Υπάρχουν όμως,  στιγμές που εφαρμόζεται ο Παύλειος λόγος «την διακονίαν σου πληροφόρησον» όχι γιατί το έχει ανάγκη η Εκκλησία, αλλά και πάλι χάριν των πιστών πρέπει να μάθουμε όλοι αυτά που κάνει η Εκκλησία σιωπηλά. .
Πληροφορούμε τους αγαπητούς αναγνώστες μας και όλους τους ενδιαφερόμενους, ακόμη και τους κακοθελητές, ότι ο Σεβ. Μητροπολίτης Φθιώτιδος πριν το δημοσίευμα της ἘΦ. ΣΥΝ. με την έκκληση – πρόκληση προς τον Αρχιεπίσκοπο, απέστειλε τον
 εκλεκτό και σοβαρό ιεροκήρυκα της Μητροπόλεως π. Σεραφείμ Ζαφείρη, τον οποίο έχει τοποθετήσει στην ευαίσθητη θέση του Προϊσταμένου της Θρησκευτικής Υπηρεσίας Σωφρονιστικού Καταστήματος Δομοκού να συναντήσει και να συνομιλήσει πνευματικά με τον Δ. Κουφοντίνα. 
Μάλιστα πριν πάει ο π. Σεραφείμ Ζαφείρης στον Κουφοντίνα είχε ειδική επικοινωνία και ενημέρωση για το πως θα τον προσεγγίσει  από τον Σεβ. Φθιώτιδος Συμεών.
Αλλά και ο ίδιος ο Μακαριώτατος  Αρχιεπίσκοπος μίλησε με τον π. Σεραφείμ και τον ενθάρρυνε   να επισκεφτεί τον φυλακισμένο απεργό πείνας.  Ο Αρχιμ. π. Σεραφείμ Ζαφείρης είναι ένας εξαίρετος κληρικός  και  στενός συνεργάτης του Αγίου  Φθιώτιδος, υπεύθυνος και της νεοσυσταθείσας υπηρεσίας αντιμετωπίσεως αιρέσεων και συντονισμού του Θείου κηρύγματος της Μητροπόλεως  και συγχρόνως είναι Πνευματικός του παραρτήματος της Αδελφότητος Θεολόγων «Ο ΣΩΤΗΡ».
Ο π. Σεραφείμ με τις ευχές του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου  και του Σεβ.  Φθιώτιδος στα χέρια του και στην καρδία του  επισκέφθηκε τον κ. Κουφοντίνα με την ιδιότητα του Πνευματικού. Του μίλησε, του κόμισε την εικόνα του Αγίου Δημητρίου, του οποίου το όνομα φέρει, τον παρότρινε να εξομολογηθεί ή να μεταλάβει των Αχράντων Μυστηρίων, αλλά εκείνος φυσικά αρνήθηκε.Άλλωστε πως να κοινωνήσει τώρα ένας άνθρωπος που δεν έχει κοινωνήσει ποτέ στη ζωή του; 
Η Εκκλησία  έκανε και κάνει πάντα  το ιερό χρέος Της. Το έργο της Εκκλησίας είναι πνευματικό. Αποστολή Της είναι η σωτηρία του ανθρώπου. Αλλά για να υπάρξει σωτηρία του ανθρώπου δεν αρκεί ούτε ο ίδιος ο Θεός ΜΟΝΟΝ, ούτε η Εκκλησία. ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η συγκατάθεση του ανθρώπου. Ο Θεός δεν βιάζει  και δεν καταπιέζει κανέναν.
Αν νομίζετε ότι η Εκκλησία θα μπει στον συλλογισμό σας και στο παιχνίδι σας «πλανάσθε πλάνην οικτράν»!
Το έργο της Εκκλησίας, επαναλαμβάνω είναι σωτηριολογικό, απολυτρωτικό, αγιαστικό!
Λόγω της κρισιμότητας των καιρών και ανυπαρξίας του Κράτους Πρόνοιας, γι’ αυτούς τους λόγους η Εκκλησία επεκτείνεται και ασκεί κοινωνικό, πολιτιστικό και φιλανθρωπικό έργο. Γιατί βλέπει τον άνθρωπο ως ψυχοσωματική οντότητα. Δεν είναι ώρα για θεολογική ανάλυση.Άλλωστε τα έχουμε πει πολλές φορές όλα αυτά από την εποχή των μνημονίων μέχρι σήμερα.
Αλλά ας βάλουν καλά στο μυαλό τους όσοι πολεμούν την Εκκλησία και θέλουν να την ανακατέψουν με την ιστορία του κ. Κουφοντίνα, ότι η Εκκλησία αιώνες τώρα ξέρει πολύ καλά πώς να ενεργήσει σε κάθε περίσταση και ήταν, είναι και θα είναι μέχρι συντελείας του κόσμου δίπλα στο  Γένος μας.