Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κερκύρας, Παξών & Διαποντίων νήσων κ. Νεκτάριος λειτούργησε και ομίλησε στον Ιστορικό Ιερό Ναό της Αγίας Παρασκευής πόλεως. Κατά την Θεία λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου απευθύνθηκε στους πιστούς οικοδομώντας τους πνευματικά και έλαβε αφορμή από την ευαγγελική περικοπή και συγκεκριμένα από τα λόγια του Κυρίου που είπε « ουκ ήλθον διακονηθήναι αλλά διακονήσαι και δούναι την ψυχήν μου λύτρον αντί πολλών ». Αφού δι ολίγων ερμήνευσε την ευαγγελική περικοπή όπου ο Κύριος προετοιμάζει τους Μαθητές Του και τους λέγει αναλυτικά περί του Μαρτυρίου Του και Σταυρικού Του θανάτου, που ο ίδιος προγνωρίζει το πάθος Του και οι μαθητές Του, δεν θα έπρεπε να απογοητευτούν από αυτό, την ίδια στιγμή ο Ιάκωβος και ο Ιωάννης οι υιοί Ζεβεδαίου που ακόμη δεν είχαν φωτιστεί από το Πανάγιο Πνεύμα της Πεντηκοστής, που όπως και οι άλλοι Ιουδαίοι ανέμεναν έναν επίγειο Μεσσία, Του ζήτησαν αξιώματα κοσμικά. Ο Κύριος τους εξηγεί ότι δεν έχει καμία σχέση η κοσμική εξουσία η οποία εκμεταλλεύεται και καταπιέζει την ανθρωπότητα με την πνευματική εξουσία της Θείας χάριτος που απαλλάσσει τον άνθρωπο από την φθορά και τον θάνατο. Ο Κύριος μας καταλήγει ότι ο αληθινός πνευματικός ηγέτης είναι εκείνος ο οποίος διακονεί-υπηρετεί και δεν διακονείται, δεν ζητά την υποδούλωση και την διακονία κανενός. Ο Κύριος ήλθε για να διακονήσει με τρείς τρόπους την ανθρωπότητα· πρώτον, με το να απαλλάξει τους ανθρώπους από την πλάνη και το ψεύδος. Οι άνθρωποι της εποχής εκείνης επολιτεύοντο στην ζωή τους με το ψέμα αλλά και την πλάνη και ο Κύριος δείχνει την αλήθεια προκειμένου να τους απαλλάξει από το ψεύδος και την πλάνη και η αλήθεια δεν είναι μία θεωρία, αλλά είναι μία σχέση και ένα βίωμα και αυτή η σχέση και το βίωμα είναι ο Ιησούς Χριστός.
Παλαιότερα όταν είχε ερωτηθεί τί εστίν η αλήθεια ; ο Ιησούς απάντησε εγώ ειμί η αλήθεια. Όταν η ζωή μας έχει σχέση βιωματική με τον Κύριο, τότε αληθινά ο άνθρωπος απαλλάσσετε από την πλάνη και το ψεύδος. Δεύτερον · η διακονία του Κυρίου που προσέφερε στην ανθρωπότητα ήταν η αγάπη Του. Ο Κύριος μας στην επίγεια ζωή του διήλθε ευεργετών και ιώμενος, ευεργέτησε τους ανθρώπους και τους θεράπευσε. Στάθηκε στον πόνο τους, στην ασθένεια τους, στην φτώχεια τους, στον θάνατο τους και τους ερμήνευσε την υπέρβαση του θανάτου, της ασθενείας και της φτώχειας, δια της πίστεως στον αληθινό Θεό. Τρίτον · ο Κύριος διηκόνησε την ανθρωπότητα με το κορυφαίο γεγονός της θυσίας Του. Ανήλθε επί του Σταυρού και έλαβε την θέση του κατάδικου ανθρώπου, προκειμένου να τον απαλλάξει από την καταδίκη. Αυτή η θυσία του Κυρίου μας, που είναι η κορυφαία αγάπη Του για τον άνθρωπο και την δημιουργία Του, είναι η υπέρτατη διακονία Του στην ανθρωπότητα.
Ο Σεβασμιώτατος κάλεσε τους ανθρώπους καθώς η σύγχρονη πραγματικότητα φαίνεται να ερωτοτροπεί με την πλάνη και το ψεύδος, με το μίσος και την εκδίκηση και με την αποστροφή του στην θυσία του Κυρίου, η οποία είναι η μοναδική που σώζει τον άνθρωπο. Εάν θέλουμε να συνοδοιπορήσουμε στο πάθος του Κυρίου μας, όχι συναισθηματικά ούτε εθιμικά, αλλά οντολογικά και βιωματικά ας αντιληφθούμε τι προσέφερε ο Κύριος στην ανθρωπότητα δια της θυσίας Του και ο καθένας μας ας πράξει αναλόγως. Στο τέλος ο Σεβασμιώτατος ευχαρίστησε τον εφημέριο και Αρχιερατικό επίτροπο πόλεως πρωτοπρεσβύτερο Νικόλαο Μοναστηριώτη για την πνευματική αναγέννηση της ενορίας της Αγίας Παρασκευής και για την νεανική πληρότητα του εκκλησιάσματος και ευχήθηκε καλό και ευλογημένο Πάσχα.