Τον προβληματισμό της για το ζήτημα της γλωσσικής παιδείας συνολικά από το Δημοτικό μέχρι και το Λύκειο, εξέφρασε μέσα από δηλώσεις της η Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ευτυχία Βλυσίδου, με αφορμή τις εξαιρετικά χαμηλές επιδόσεις των υποψηφίων στις πανελλαδικές εξετάσεις στον τομέα των Ανθρωπιστικών Σπουδών.
«Εκεί που έγινε η σφαγή των αμνών ήταν στην κατεύθυνση των ανθρωπιστικών σπουδών. Έχουμε πολύ χαμηλή επίδοση στα Αρχαία Ελληνικά, περίπου 61% είναι από 0-12 και το ίδιο τραγική είναι η κατάσταση στην Ιστορία», ανέφερε η κα. Βλυσίδου και προσέθεσε ότι: «Εδώ πρέπει να προβληματιστούμε για τον τρόπο διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών και της Ιστορίας από το Γυμνάσιο προς το Λύκειο».
- H ίδια έθιξε και το μείζον θέμα της γλωσσικής παιδείας από το Δημοτικό μέχρι και το Λύκειο, λέγοντας ότι «κάπου έχουμε χάσει τον στόχο».
«Μου κάνει εντύπωση πως ένας μαθητής παίρνει το C2 στα Αγγλικά με πολύ καλό βαθμό και ταυτόχρονα στην ελληνική γλώσσα δεν μπορεί να αποδώσει. Γιατί δηλαδή μπορεί να οργανώσει τον τρόπο σκέψης του και τον λόγο του στην Αγγλική και δεν μπορεί να τον οργανώσει στην ελληνική. Άρα κάπου κάτι φταίει σε εμάς τους εκπαιδευτικούς ίσως και στην οικογένεια», ανέφερε η κα. Βλυσίδου.
ΠΗΓΗ:politischios.gr