Με…προκλητικά εσώρουχα, φούστα και τακούνια παρουσιάζεται σε γκράφιτι, σε τοίχους διαφόρων σημείων της Ξάνθης, ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κκ. Αμβρόσιος.
Στο…επίμαχο γκράφιτι, (το οποίο θα πρέπει να επισημάνουμε ότι προχθές αποτυπώθηκε και σε παραδιπλανό τοίχο του Ιερού Καθεδρικού Ναού Της Του Θεού Σοφίας αλλά «εξαφανίσθηκε» αφού το σημείο βάφτηκε ξανά) ο Μητροπολίτης χαρακτηρίζεται και ως «Άγιος Αμβρόσιος ο Αδελφοκτόνος».
Προφανώς πρόκειται για μια «αντίδραση» (αγνώστων μέχρι στιγμής) έναντι των δηλώσεων του εν λόγω μητροπολίτη για τους ομοφυλόφιλους για τις οποίες μηνύθηκε αλλά αθωώθηκε στο Δικαστήριο.
Δηλώσεις για τις οποίες κατέληξε στο εδώλιο της Δικαιοσύνης, κατηγορούμενος για δημόσια υποκίνηση μίσους ή βίας μετά από μήνυση οκτώ εκπροσώπων της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ με βάση τον αντιρατσιστικό νόμο αλλά τελικά αθωώθηκε.
Μάλλον το παραπάνω αποτέλεσμα, στάθηκε η αφορμή για το συγκεκριμένο σκίτσο – πατρόν, το οποίο πλέον «κοσμεί» διάφορους τοίχους στην Ξάνθη, δείχνοντας τον… «αδελφοκτόνο» Μητροπολίτη Αμβρόσιο, προκλητικά – θηλυκά ντυμένο και χαρακτηρίζοντάς τον και «Άγιο».
Σίγουρα οι προκλητικές δηλώσεις, φέρνουν και…ακόμη πιο προκλητικές αντιδράσεις, όμως τα ερωτήματα που γεννώνται μετά από αυτό το σκίτσο είναι πολλά.
Αφενός ένα ερώτημα που προκύπτει είναι τι θέση λαμβάνει η εκκλησία απέναντι στον διασυρμό και το ανίερο και ανόσιο αυτό σκίτσο;
Αφετέρου, ποια είναι η θέση των τοπικών κομμάτων και ειδικότερα του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ, αφού η όλη «κόντρα» με τους Ομοφιλόφιλους και τον Μητροπολίτη Αιγιαλείας, «ξέσπασε» κατά την διάρκεια της συζήτησης του Συμφώνου Συμβίωσης που ψήφισε η κυβέρνηση;
Τέλος, ποιοι είναι τελικά αυτοί που ανέλαβαν να…ζωγραφίσουν το συγκεκριμένο σκίτσο σε πολλούς τοίχους της Ξάνθης και ειδικότερα μπροστά από «ιερά» σημεία, όπως ο Ιερός Καθεδρικός Ναός Της Του Θεού Σοφίας; Γιατί δεν αποκαλύπτουν επώνυμα την «ταυτότητά» τους, παρά κρύβονται πίσω από το…γελοίο αυτό σκίτσο;