26/07/2024: Αν δεν υπήρχε το τέλος με το άναμμα της φλόγας θα είχαμε παρακολουθήσει την πιο χάλια και κιτς έναρξη Ολυμπιακών Αγώνων…
Μία Γαλλία σε μεγάλη παρακμή.
Η πόλη του φωτός επάξια αναδείχθηκε ως πόλη του πνευματικού σκότους.
Η μισαλλοδοξία για μια θρησκεία δια της επιχείρησης γελοιοποίησής της αποτελεί μνημείο πνευματικής αναπηρίας.Από την έναρξη καταλάβαμε που πάει το πράγμα..
Οι στοιβαγμένοι αθλητές σα να ήταν πρόσφυγες μέσα σε κάθε είδους πλοίο και βάρκα..
Μορφές αθλητών που μόλις διακρινόταν στο ημίφως κατά τον περίπλου τους στο ποτάμι δημιουργούσαν μία εικόνα που μας έπνιγε στη θέασή της και μόνο.
Η γιορτή της διαφορετικότητας με αποκορύφωμα τον θεό Διόνυσο να άδει…Τι θέση είχε, αλήθεια, αυτό το έκτρωμα στους Ολυμπιακούς του 2024;
Μπορεί να ήθελαν να μας δώσουν “γεύση” χολιγουντιανή, αλλά – κατά την ταπεινή μου γνώμη – καμία σχέση όλο αυτό με Ολυμπιακούς Αγώνες!
Ακόμη και τα “pride parade” πιο τίμια είναι από αυτό το φτηνιάρικο πράγμα που μας έδειξαν αυτοί που είχαν την ευθύνη της διοργάνωσης.Σκέτη απογοήτευση!
Εκεί που ένας μαύρος άνδρας, μία λευκή γυναίκα και ένα απροσδιορίστου φύλλου άτομο με ψηλοτάκουνα παπούτσια, γνωρίστηκαν στη Βιβλιοθήκη, έφυγαν πιασμένοι χεράκι, και κατέληξαν σε ένα διαμέρισμα να φιλιούνται αγκαλιασμένοι και οι τρεις, απόρησα και αναλογίστηκα τι σχέση μπορεί να έχει με την Ολυμπιάδα, το Ολυμπιακό Πνεύμα και το …”ευ αγωνίζεσθαι”!Και γιατί να αποτελεί αυτό μέρος της έναρξης των Ολυμπιακών αγώνων;
Και τότε μας έδειξε ο…”σκηνοθέτης” μία γέφυρα που προβάλλονταν δημιουργίες Γάλλων σχεδιαστών μόδας. Και τότε ένας καραφλός, 50ντάρης άνδρας (τέλος πάντων), φορώντας ένα λουλουδάτο ξώπλατο φόρεμα άρχισε να λικνίζεται περπατώντας πάνω στην πασαρέλλα!
Εκεί δεν άντεξα άλλο. Σηκώθηκα και έφυγα από το χώρο της τηλεόρασης. Μου ήλθε ναυτία.
Η εικόνα της ελληνικής αποστολής μπήκε πρώτη στην μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση του πλανήτη, μπροστά σε δισεκατομμύρια μάτια. Ένα προνόμιο-μία υποχρέωση της ιστορίας απέναντι στην πατρίδα που γέννησε τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Και αυτό μας γεμίζει υπερηφάνεια.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι πρωτίστως συμβολισμοί, ιστορία, πραγματικά και μη, αόρατα και ορατά νοήματα και μηνύματα. Δυστυχώς το Παρίσι δεν κατάλαβε τίποτα.Ο Μακρόν αγρόν ηγόρασε!
Ο “σκηνοθέτης”, που είχε την ευθύνη της προβολής του θεάματος διεθνώς αποδείχθηκε ολίγος αλλά και πολύ μακάκας,αφού κόντεψε να χάσει την έναρξη με το ελληνικό σκάφος και την ελληνική αποστολή. Περισσότερο έδειξε το σκάφος με τους…πρόσφυγες παρά το ελληνικό σκάφος που άνοιξε την παρέλαση.
Και δυστυχώς δεν είδαμε καθαρά τους δύο σημαιοφόρους μας!
Οι κάμερες με θολή εικόνα, με “δάκρυα”από τη βροχή, χωρίς να έχει ληφθεί κάποια πρόνοια για να υπάρχει κάποιο προστατευτικό σκέπαστρο πάνω από τον φακό.
Κανένας σεβασμός προς τον θεατή και προς το ιστορικό γεγονός!
Πλήρης απογοήτευση….
Χίλιες φορές καλύτερη, ασύγκριτα καλύτερη και ασφαλώς πολύ πιο Ολυμπιακή, η έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων των ΑΘηνών το 2004. Τουλάχιστον εμείς σεβαστήκαμε το Ολυμπιακό πνεύμα! Και μνημονεύσαμε την Γιαννα Αγγελοπούλου που τότε ήταν στο μάτι του κυκλώνα. Σήμερα όμως λέμε πόσο πολύτιμη υπήρξε!
Όχι γιατί είμαστε Έλληνες, αλλά γιατί αυτή είναι η αλήθεια!
Μονή εξαίρεση στο φρικτό θέαμα που είδαμε η έναρξη με το αερόστατο! Πρωτότυπη ιδέα για το καλό της Ολυμπιακής ιδέας και του οράματος που εκφράζει και εκπροσωπεί! Κράτησε ισορροπίες και μας έδειξε τον απαιτούμενο σεβασμό!
Προσωπικά ως Έλληνας αλλά και ως Ευρωπαίος πολίτης ντράπηκα γι’ αυτή την έναρξη των Ολυμπιακών αγώνων την οποία έβλεπαν και μικρά παιδιά. Παραδομένη πλήρως στην woke ατζέντα η Γαλλία μετέβαλλε και προσέβαλλε βαθιά το αρχαίο και αθάνατο πνεύμα των Ολυμπιακών Αγώνων, μετρατρέποντάς τους σε κάτι ανάμεσα σε Γιουροβίζιον και παρέλαση των ΛΟΑΤΚΙ.
Ένα θέαμα που απείχε από το Ολυμπιακό ιδεώδες και που όλως τυχαίως είχε εξαφανίσει από παντού τον λευκό ετεροφυλόφιλο άντρα.
Ειλικρινά ελπίζω ποτέ να μην ξαναδώ όσο ζω ένα τέτοιο θέαμα σε έναρξη Ολυμπιακών Αγώνων. Της Ελλάδας η έναρξη ήταν εκτός συναγωνισμού, και συγκινήσαμε πριν 20 χρόνια όλο τον πλανήτη! Τώρα μάλλον ντραπήκαμε! Όλοι!
Αιδώς Γάλλοι! Τα κάνατε μαντάρα!