Με εξαιρετική επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου ε. ε., στην κατάμεστη Κροκίδειο αίθουσα, στην Κόρινθο, η τέταρτη κατά σειρά Κατηχητική ομιλία, που αφορά στην κατήχηση του Χριστεπωνύμου πληρώματος της Αποστολικής μας Εκκλησίας με τον τίτλο «Εις οικοδομήν του Σώματος του Χριστού», με ομιλητή τον Σεβ. Μητροπολίτη Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμία, ομότιμο καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα «Οι πηγές της πίστεώς μας, Αγία Γραφή-Ιερά Παράδοση».
Ο Σεβασμιώτατος με σαφήνεια, Θεολογική βαρύτητα και εμπεριστατωμένη επιχειρηματολογία επεσήμανε τα σημεία της Αγίας Γραφής που αναφέρονται στην πτώση και την ανόρθωση του ανθρώπου. Συγκεκριμένα, η Παλαιά Διαθήκη περιγράφει τα αποτελέσματα της πτώσεως, εκφράζοντας τον πόθο και την προσδοκία για την έλευση του Μεσσία, ενώ η Καινή Διαθήκη ομιλεί για τον ερχομό Του, το σωτηριώδες έργο Του και την ανόρθωση του ανθρώπου.
Εν συνεχεία ο Σεβασμιώτατος Εισηγητής αναφέρθηκε στην αξία της Ιεράς Παραδόσεως, η οποία, όπως σημείωσε, προηγήθηκε της Αγίας Γραφής και είναι η δια ζώσης διδασκαλία του Κυρίου και των Αγίων Αποστόλων, όπως κυκλοφόρησε από στόμα σε στόμα και κατ’ αυτόν τον τρόπο διαφυλάχθηκε στην ζωή και την συνείδηση της Εκκλησίας μας.
Μετά το πέρας της εισηγήσεως ακολούθησε διάλογος στον οποίον ο Σεβασμιώτατος κ. Ιερεμίας απάντησε στους προβληματισμούς του πυκνού ακροατηρίου, αναλύοντας περαιτέρω βασικά σημεία της ομιλίας του.
Ακολούθως, ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος έλαβε το λόγο ευχαριστώντας με ιδιαίτερη θέρμη τον Σεβασμιώτατο προσκεκλημένο του, τόσο για την άκρως επιστημονική και εμπνευσμένη ομιλία του, όσο και για την θετική συμβολή του, στον καταρτισμό της Παυλείου Αποστολικής Εκκλησίας μας και ολοκληρώνοντας την επιτυχημένη αυτή σύναξη, τόνισε ότι η Εκκλησία περιφρουρεί, προστατεύει και καθορίζει με την αυθεντία και το κύρος της, τις πηγές της πίστεώς μας. Η παρουσία της εκκλησιαστικής αυθεντίας, στηρίζει ολόκληρο το οικοδόμημα του Χριστιανισμού, διασφαλίζει την ενότητα του εκκλησιαστικού σώματος και επιτυγχάνει την υψηλή αποστολή του, που είναι ο αγιασμός και η θέωση του ανθρώπου.